środa, 22 lutego 2017

RECENZJA: Bambusowy Zegarek (ePrezenty.pl)


Biżuteria nigdy nie była czymś na co zwracałam szczególną uwagę. Bransoletki i naszyjniki zawsze przeszkadzały mi w codziennych czynnościach, więc mimo tego, że bardzo często je kupowałam, nigdy w nich nie chodziłam. Jedyną biżuterią jaką jestem w stanie znieść na co dzień są zegarki i dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jednego z nich- dokładniej bambusowego zegarka z grawerem ze strony ePrezenty.pl, który wybrałam dla siebie w ramach prezentu walentynkowego.


Nigdy wcześniej nie zamawiałam przez internet produktu z grawerem i początkowo obawiałam się tego typu zakupu, a szczególnie tego czy grawer będzie umieszczony tak jak będę chciała i czy ostatecznie mi się spodoba. Na szczęście cały proces zakupowy jest bardzo prosty i możemy wpisać nie tylko tekst jaki chcemy wygrawerować, ale też dodatkowe uwagi, dzięki którym grawer na pewno będzie wyglądał tak jak sobie tego życzymy. Dodatkowym plusem jest też to, że zamówienie przyszło do mnie bardzo szybko bo w ciągu 3 dni roboczych (dokładnie 14 lutego) zapakowane w dużą paczkę w której w środku znajdowało się papierowe pudełko z zegarkiem.


Zegarek wykonany jest z impregnowanego drewna bambusowego, stali nierdzewnej i szkła mineralnego. Pasek, w kolorze, który najłatwiej określić mi jako karmelowy, wykonany jest ze skóry naturalnej, dzięki czemu mimo swoich dość dużych rozmiarów zegarek jest bardzo lekki, a sam materiał miły w dotyku. Na stronie sklepu możemy przeczytać także, że poszczególne egzemplarze zegarka mogą różnić się strukturą drewna, co sprawia, że każdy z nich jest unikatowy. Mimo tego, że ja wybrałam go sama dla siebie zegarek idealnie sprawdzi się na prezent 


Największy problem przy wyborze zegarka sprawił mi grawer - zupełnie nie wiedziałam jakie słowa na nim umieścić. Ostatecznie zdecydowałam się na cytat z jednego z vlogów Krzysia Gonciarza "Ktoś jest kimś, kiedy nie jest nikim". Grawer wykonany jest techniką laserową w wewnętrznej stronie zegarka, dzięki czemu jest bardzo trwały. Dzięki swojemu prostemu, klasycznemu wyglądowi zegarek sprawdzi się nie tylko do codziennych stylizacji, ale także tych bardziej eleganckich czy sportowych. Jest to zdecydowanie mój ulubiony zegarek, którego zakup mogę w 100% polecić każdemu.

ocena: 10/10



Mieliście kiedyś bambusowy zegarek? A może zamawialiście coś innego ze strony ePrezenty.pl?

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten zegarek. Podoba mi się też idea zamieszczanie motta na odwrocie tarczy. Nigdy bambusowego zegarka nie miałam, ale pamiętam, że pod koniec liceum nosiłam bardzo podobny. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam trend na te zegarki jakiś czas temu i przyznać im trzeba dużą oryginalność. Twój jest śliczny-fajna kompozycja tradycji z nowoczesnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny nie ma co ;) To fajny pomysł na prezent jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten zegarek , nie widziałam nigdy takiego, ale bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na eprezenty.pl tam jest więcej tego typu zegarków. :)

      Usuń
  5. Ciekawy zegarek i na pewno oryginalny. Jednak ja nosze tylko złoto taka próżna jestem ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tak innowacyjne przedmioty. Bardzo mi się podoba. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowy zegarek, nie widziałam takich wcześniej tzn. bambusowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek jest fajny i dobrze się wpasowuje w mody trend 'eko' ;)
    Ja jednak stawiam n klasykę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zegarek! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na prezent, drewno prezentuje się bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący artykuł, spersonalizowany prezent to zawsze oryginalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny! Nigdy takiego nie miałam :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, ze z grawerem bym sobie poradziła :)
    A co do zegarka - przepiękny!

    obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy, oryginalny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny jest ten zegarek, pierwszy raz się z takim spotykam ! Jest po prostu przecudny!
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę taki zegarek , jednak nie jest w moim typie :)
    Za to cytat świetny , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny w każdym calu! Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jeżeli prowadzisz bloga/kanał na YT zostaw link, chętnie odwiedzę i może zaobserwuję. :)